فروش آسپارتام

سپارتام یک شیرین کننده شدید ، کم کالری و مصنوعی است. این یک پودر سفید و بدون بو است ، تقریباً 200 برابر شیرین تر از شکر است. در اروپا مجاز است به عنوان افزودنی غذایی در مواد غذایی مانند نوشیدنی ها ، دسرها ، شیرینی ها ، لبنیات ، آدامس ها ، محصولات کاهش دهنده انرژی و کنترل وزن و به عنوان شیرین کننده روی میز استفاده شود. آسپارتام و محصولات تجزیه شده آن بیش از 30 سال از جمله مطالعات تجربی حیوانات ، تحقیقات بالینی ، مطالعات مصرف و اپیدمیولوژیک و نظارت پس از بازاریابی موضوع تحقیق گسترده ای بوده است. سالها و در بسیاری از کشورها پس از ارزیابی های کامل ایمنی ، برای انسان بی خطر و مجاز بوده است. در اتحادیه اروپا برچسب مواد غذایی حاوی آسپارتام باید وجود آن را ذکر کند ، نام یا شماره E آن (E 951) را نشان دهد ​​​​​​.

تاریخچه کشف آسپارتام 
آسپارتام در سال 1965 توسط یک شیمیدان شاغل در شرکت آمریکایی Searle کشف شد و مجوز بازاریابی اولیه (MA) در سال 1974 توسط سازمان غذا و دارو (US-FDA) در ایالات متحده صادر شد. این MA چند ماه بعد به حالت تعلیق درآمد به دنبال تجدیدنظر در مورد مجوز به این دلیل که اثرات سمی و سرطان زا بر روی مغز این ترکیب و متابولیت های آن در طی مطالعات تجربی به درستی ارزیابی نشده است. به دنبال ارزیابی مجدد مطالعات روی حیوانات آزمایشی و بررسی داده های جدید (از جمله مطالعه سرطان زایی در موش صحرایی) ، FDA ایالات متحده در سال 1981 این محصول را برای استفاده در مواد جامد (US-FDA ، FR 1981) به این محصول اعطا کرد. غذا. این مجوز به نوشابه های غیر الکلی در سال 1983 (US-FDA ، FR 1983) و برای استفاده به عنوان یک شیرین کننده عمومی در سال 1996 تعمیم داده شد. ایمنی آسپارتام توسط تعدادی از سازمان های ملی و بین المللی دیگر از جمله FAO ارزیابی و شناخته شده است / کمیته متخصصان WHO در زمینه مواد افزودنی غذایی (JECFA) و در سطح اتحادیه اروپا ، توسط کمیته علمی مواد غذایی.

کاربردها و ویژگی های آسپارتام

آسپارتام ، یک شیرین کننده مصنوعی کم کالری ، از سال 1981 در تعدادی از غذاها از جمله نوشیدنی های غیر الکلی ، دسرها ، غلات صبحانه و آدامس ها به عنوان افزودنی غذایی در کانادا مجاز است و همچنین به عنوان شیرین کننده رومیزی نیز موجود است. این ماده با اتصال اسیدهای آمینه آسپارتیک اسید و فنیل آلانین که ترکیبات طبیعی پروتئین هستند ، ایجاد می شود و یک دیپپتید تشکیل می دهد که بیشتر با متانول استری می شود. در کانادا ، مواد افزودنی غذایی مانند آسپارتام تحت قانون و مقررات مواد غذایی و دارویی تحت کنترل دقیق قرار می گیرند. 

نمونه هایی از غذاهایی که ممکن است با آسپارتام شیرین شوند عبارتند از: نوشابه های رژیمی نوشیدنی های پودر شده آدامس مخلوط های پودینگ خشک یا ژله مقداری غلات صبحانه سرد برخی از محصولات لبنی مخلوط های خشک دسر دسرهای یخ زده

فروش آسپارتام

برای سفارش با شماره ی زیر تماس بگیرید:

09198008414 رضایی