فروش سدیم آسکوربات

mainpic-sodiumascorbate-opt

سدیم آسکوربات چیست؟

سدیم آسکوربات یک ترکیب شش کربن مرتبط با گلوکز هست که به طور طبیعی در میوه های مرکبات و بسیاری از سبزیجات یافت می شود. اسید اسکوربیک از مواد مغذی ضروری در رژیم غذایی انسان است و برای حفظ بافت همبند و استخوان ضروری است. فرم فعال بیولوژیکی آن، ویتامین C، به عنوان یک عامل کاهش دهنده و کوآنزیم در چندین مسیر متابولیکی عمل می کند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان محسوب می شود. شکل ظاهری آن بلورهای سفید یا پودر سفید است. pH محلول های آبی ۵٫۶ تا ۷٫۰ و یا حتی بالاتر (۱۰٪ محلول، ساخته شده از یک درجه تجاری، ممکن است pH 7.4 تا ۷٫۷).  آسکوربات سدیم یک نمک سدیم ارگانی است که از جایگزینی پروتون از گروه ۳-هیدروکسی اسید آسکوربیک با یون سدیم تشکیل شده است. این ماده به عنوان یک ویتامین محلول در آب، یک ویتامین C، یک آنتی اکسیدان غذایی، یک کوآنزیم، یک متابولیت گیاهی، یک متابولیت انسانی، یک متابولیت Daphnia magna و یک عامل کاهش دهنده است. این ماده شامل L-ascorbate است.

آسکوربات سدیم یکی از معدود نمک های معدنی اسید اسکوربیک (ویتامین C) است. فرمول مولکولی این ترکیب شیمیایی C6H7NaO6 است.آسکوربات سدیم به طور معمول ۱۳۱ میلی گرم سدیم در هر ۱۰۰۰ میلی گرم اسید آسکوربیک (۱۰۰۰ میلی گرم اسید آسکوربات سدیم حاوی ۸۸۹ میلی گرم اسید آسکوربیک و ۱۱۱ میلی گرم سدیم) را فراهم می کند.

product_253

ویژگی ها و کاربردهای سدیم آسکوربات

ویتامین C یک ماده مغذی محلول در آب است که به دلیل نقش حیاتی آن در سیستم ایمنی بدن شناخته شده است.  ویتامین C نیز برای تولید کلاژن (پروتئین ساختاری در بافت همبند) ضروری است و بنابراین برای پوست، استخوان و سلامت مفصل مهم است. ویتامین C برای متابولیسم اسید های آمینه، سنتز نوروترانسمیتر و استفاده از بسیاری از مواد مغذی مانند اسید فولیک و آهن مورد نیاز است. همچنین آنتی اکسیدان بسیار موثر است که می تواند با حفظ رادیکال های آزاد تولید شده در طول متابولیسم طبیعی و حفظ بافت های سالم کمک کند.  آسکوربات سدیم یک شکل بدون اسید بافر از ویتامین C در فرم بسیار محلول است. اسید اسکوربیک (ویتامین C) یک ویتامین محلول در آب است.  

به عنوان یک افزودنی مواد غذایی، E شماره آن E301 است و به عنوان آنتی اکسیدان و تنظیم کننده اسیدی مورد استفاده قرار می گیرد. این مورد برای استفاده به عنوان افزودنی مواد غذایی در اتحادیه اروپا،  ایالات متحده آمریکا  و استرالیا و نیوزیلند تایید شده است  در مطالعات in vitro، آسکوربات سدیم اثرات سیتوتوکسیک را در سلول های مختلف سلول های بدخیم ایجاد می کند که شامل سلول های ملانوما هستند که به طور خاص حساس هستند. تولید آسکوربات سدیم به وسیله حل شدن اسید آسکوربیک در آب تولید می شود و مقدار معادل مقدار بی کربنات سدیم در آب اضافه می شود. پس از پایان عمل جوش، آسکوربات سدیم با افزودن ایزوپروپانول رسوب می شود.

دیگر محصولات : کلروفروم

فروش سدیم آسکوربات

سدیم آسکوربات به صورت کیسه های ۲۵ کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، محصول سدیم آسکوربات مورد نیاز را بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

جهت سفارش باشماره زیر تماس حاصل نمایید:

09198008414 رضایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.