فروش لیگنوسولفونات سدیم

سسس

لیگنو سولفونات سدیم هم مانند لیگنو سولفونات کلسیم (لیگن سولفونات) یک ترانزیستور آب است و به طور عمده به عنوان افزودنی بتن جهت کاهش مقدار مصرف آب و روان کننده کاربرد دارد. این ماده شیمیایی دارای محتوای کم هوا، کاهش سرعت آب، دوز کم، انطباق با انواع سیمان است. با استفاده از بهترین ترکیبات تشکیل شده، این ماده شیمیایی حاوی بیش از ۸۰ درصد مواد آلی است، غنی از پتاسیم و نیتروژن است.

لیگنو سولفونات سدیم، نمک سدیم یک پودر خرد شده است. لیگنو سولفونات نوعی سورفکتانت ماکرو مولکولی است که به طور گسترده ای به عنوان افزودنی بین فازی در زمینه های صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و در طی فرآیند خمش شیمیایی تولید می شود. در صنایع بتن لیگنو سولفونات سدیم توانسته است به تدریج ایرادات بنیادین ترکیبات بتن را برطرف کرده و هم چنین توانسته جایگاه بسیار خوبی برای این ماده در بین مواد کاهنده آب بتن داشته باشد.

امروزه لیگنو سولفوناتها به تنهایی و یا در ترکیب با سایر مواد شیمیایی به وفور در این صنعت مصرف می شوند.

مشخصات :

پودر قهوه ای

مقدار pH 7.0-11.0

روشهای خشک (٪) ۹۵ ± ۲

ماده غیرحلال آب (٪) ۱ ± ۰٫۵

مقادیر کاهش (٪) ۶ ± ۲ سولفات (٪) ۲-۵

محتوای کلسیم و منیزیم (٪) ۰٫۳-۱٫۵

تست لیگنوسولفونات سدیم (٪) ۴۵-۶۰

گرما مقاوم در برابر ۴ تا ۵ درجه (۱۳۰ درجه سانتیگراد) 

مشخصات کالا : 

مات خشک ۹۵ + – ۲٪

ماده غیر قابل حل در آب ۱ + – ۰٫۵٪

کاهش ۶ + – ۲٪

سولفات ۲-۵٪

محتوای کلسیم و منیزیم ۰٫۳-۱٫۵٪

تست لیگنوسولفونات Dium 45-60٪

خلوص ۹۸٪

استفاده در سرامیک، ساخت و ساز

کاربردهای لیگنوسولفونات سدیم 

لیگنوسولفونات سدیم (لیگنوسولفونیک اسید، نمک سدیم) در صنایع غذایی به عنوان یک عامل فسفری برای تولید کاغذ و در چسب برای مواردی که در تماس با غذا قرار دارند استفاده می شود. آن دارای خواص ضد میکروبی و نگهدارنده است و به عنوان ماده ای در خوراک حیوان مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین برای ساخت و ساز، سرامیک، پودر معدنی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی (چرم)، صنعت متالورژی، صنعت نفت، مواد مقاوم در برابر آتش، گرانولیت لاستیک، پلیمریزاسیون آلی استفاده می شود.

لیگنوسولفونات ها یک کلاس ویژه از لیگنین های فنی هستند و اکثریت لیگنین های تجاری برای مواد و کاربردهای شیمیایی را تشکیل می دهند.

حوزه های کاربرد : 

ظروف چینی

خوراک دام

صنعت نفت

افزودنی های بتنی

رنگدانه

مهندسی متالورژی

آفت کش ها

کربن فعال

 لیگنوسولفونات سدیم می تواند به عنوان مواد افزودنی برای کاهش مصرف آب از مخلوط کاهش آب با عملکرد بالا چند منظوره در زمینه مواد افزودنی بتن استفاده شود. این می تواند به طور مستقیم به عنوان افزودنی در بتن اعمال می شود و می تواند با مخلوط کاهش آب به عنوان مجموعه های ملامین و مجموعه نفتالین و غیره ترکیب شده و همچنین مواد مناسب برای عوامل بازدارنده سری است.

این ماده شیمیایی می تواند به عنوان چسب در فرآیند بریکت در ذوب های رقیق کننده عمودی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، این می تواند به عنوان عوامل تقویت در پرسلن، سفال و مواد نسوز مورد استفاده قرار گیرد و سیالیت از دوغاب را با بهبود قدرت تقویت می کند. ذخیره سازی و دستکاری این می تواند به راحتی در ظروف بسته بندی شده و ناپدید شده اصلی در یک مکان خشک نگهداری شود. دمای ذخیره سازی از ۵ ° C و ۳۰ ° C متفاوت است.

این محصول باید در جای به دور از رطوبت نگه داشته شود. در حین برخورد با این مواد شیمیایی، تجهیزات حفاظتی شخصی همیشه باید پوشانده شوند تا ایمن و ایمن بمانند. هر گونه تماس با پوست یا چشم باید اجتناب شود. 

دیگر محصولات : سدیم سلنات

فروش  لیگنوسولفونات سدیم

 لیگنوسولفونات سدیم در کیسه های ۲۵کیلوگرمی آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرکت پیشگامان شیمی آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، محصول لیگنوسولفونات سدیم مورد نیاز را بهترین قیمت و کیفیت تأمین کرده و در اسرع وقت به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید.

 

 

 

 

 

 جهت سفارش باشماره زیر تماس حاصل نمایید:

09198008414 رضایی

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.